Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a Komfortpapucs Webáruház, https://komfortpapucs.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe: 9028 Győr, Major utca 16., Magyarország

URL : komfortpapucs.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Nord-West Dinamik Bt.

Székhely címe: 9028 Győr, Major utca 16.

Cégjegyzékszám: 0806002696

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Győr-Moson-Sopron Megyei Cégbíróság

Adószám: 22423849-1-08

Bankszámlaszám: Otp Bank 11737155-21199253-00000000

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai: Telefon: +36705397069 (normál díjszabású mobiltelefon szám)

E-mail:

ugyfelszolgalat@komfortpapucs.hu 

info@komfortpapucs.hu

rendeles@komfortpapucs.hu

1.) Cím: 9023 Győr, Herman Ottó utca 23. ( győri Vásárcsarnok)

Nyitvatartás:

Hétfő zárva

Kedd 8:00-13:00

Szerda 8:00-13:00

Csütörtök 8:00-13:00

Péntek 8:00-13:00

Szombat 8:00-13:00

Vasárnap zárva 

Ezen a helyszínen előzetes egyeztetést követően lehetőség van a nyitva tartástól eltérő időpontban is a termékek megtekintésére, próbájára, átvételére.

2.) Cím: 9028 Győr, Major utca 16.

Nyitvatartás: Ezen a helyszínen üzlet nincs, de előzetes egyeztetést követően lehetőség van megtekintésre, próbára, átvételre.

Az általános szerződési feltételek elfogadása

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

1. A regisztráció menete

2. A kosár használata

3. A megrendelés összeállítása

4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja

5. A megrendelés elküldése

6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)

2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak

A Webáruházban közzétett árak Forintban feltüntetett ÁFÁ-val növelt bruttó árak.

Kiszállítás, személyes átvétel

1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.

2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.

3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok

1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)

2. Banki átutalás (előre utalás) az OTP Banknál vezetett 11737155-21199253-00000000 bankszámlaszámra utalással. Ez esetben az ellenérték beérkezésekor indítjuk az árut a kiszállítást végzó cég felé

Elállási jog

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

Elállási nyilatkozatminta

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a vállalkozás adataival.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál ( 9023 Győr, Herman Ottó utca 25., vagy 9028 Győr, Major utca 16.).

Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

- a vásárló nevét, címét,

- a termék megnevezését, vételárát,

- a vásárlás időpontját,

- a hiba bejelentésének időpontját,

- a hiba leírását,

- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,

- a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak ( 9023 Győr, Herman Ottó utca 25., vagy 9028 Győr, Major utca 16. ) küldött levélben, vagy elektronikus levélben ( ugyfelszolgalat@komfortpapucs.hu vagy info@komfortpapucs.hu ).

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

- a vásárló nevét, címét,

- a termék megnevezését, vételárát,

- a vásárlás időpontját,

- a hiba bejelentésének időpontját,

- a hiba leírását,

- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.