Általános szerződési feltételek
A jelen ÁSZF tartalmazza a Komfortpapucs Webáruház, https://komfortpapucs.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
A Webáruház címe: 9028 Győr, Major utca 16., Magyarország
URL : komfortpapucs.hu
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Molnár Barbara e.v.
Székhely címe: 9028 Győr, Major utca 16. B ép.
Nyilvántartási szám: 55488390
Adószám: 56797842-1-28
Bankszámlaszám: OFSZ Országos Fizetési Szolgáltató Zrt. 22222222-21355130
Ügyfélszolgálat/Áruház adatai: Telefon: +36705397069 (normál díjszabású mobiltelefon szám)
E-mail:
komfortpapucswebaruhaz@gmail.com
1.) Cím: 9023 Győr, Herman Ottó utca 25. ( győri Vásárcsarnok)
Nyitvatartás:
Hétfő zárva
Kedd 8:00-13:00
Szerda 8:00-13:00
Csütörtök 8:00-13:00
Péntek 8:00-13:00
Szombat 8:00-13:00
Vasárnap zárva
Ezen a helyszínen előzetes egyeztetést követően lehetőség van a nyitva tartástól eltérő időpontban is a termékek megtekintésére, próbájára, átvételére.
2.) Cím: 9028 Győr, Major utca 16.
Nyitvatartás: Ezen a helyszínen üzlet nincs, de előzetes egyeztetést követően lehetőség van megtekintésre, próbára, átvételre.
Az általános szerződési feltételek elfogadása
1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
1. A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása
Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
A termék lényeges tulajdonságai
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
Árak
A Webáruházban közzétett árak Forintban feltüntetett ÁFÁ-val növelt bruttó árak.
Kiszállítás, személyes átvétel
1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Lehetséges fizetési módok
1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás) az Országos Fizetési Szolgáltató Zrt. ( OFSZ ) pénzintézetnél vezetett 22222222-21355130 bankszámlaszámra utalással. Ez esetben az ellenérték beérkezésekor indítjuk az árut a kiszállítást végző cég felé
Elállási jog
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.
Elállási nyilatkozatminta
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a vállalkozás adataival.
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál ( 9023 Győr, Herman Ottó utca 25., vagy 9028 Győr, Major utca 16.).
Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak ( 9023 Győr, Herman Ottó utca 25., vagy 9028 Győr, Major utca 16. ) küldött levélben, vagy elektronikus levélben ( komfortpapucswebaruhaz@gmail.com vagy info@komfortpapucs.hu ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.