SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

 

A rendelés menete:

A komfortpapucs.hu-n megtalálható termékeket a webshop-on keresztül, vagy akár az komfortpapucswebaruhaz@gmail.com  e-mail címen lehet írásban megrendelni.

A termékek iránt érdeklődni is lehet a: +3670 5397069  telefonszámon.

Megrendeléskor a következőket kell megadni:

  • A kiválasztott termék nevét, cikkszámát, színét, méretét, darabszámot, árát
  • Nevet, a szállítási címet ( irányítószám, helységnév, utca, házszám ), telefonszámot, e-mail címet (a könnyebb kapcsolatfelvétel érdekében)
  • Ha a számlázási és a szállítási cím nem ugyanaz, akkor rögzíteni kell mindkettőt


Ha bármilyen kérdése, észrevétele van termékeinkkel, az áruházunkkal kapcsolatosan kérjük, jelezze az alábbi   telefonszámon: +3670 5397069


Szállító partnerünk: 

GLS Futárszolgálat



Szállítási feltételek:

Kérjük minden esetben olyan szállítási címet (munkahely, otthon, rokon, szomszéd stb.) adjon meg, ahol napközben kézbesíteni tudják a csomagot!

A déli 12 óráig leadott megrendeléseket, ha a rendelt termék raktárkészleten van, másnap kiszállítják az Ön által megadott címre, utánvétes csomagban, az ország egész területén.

Utánvételes kézbesítés esetén a GLS futárnak készpénzben, illetve bankkártyával is kifizetheti az árut.

Ha már megtörtént a banki előreutalás, akkor nincs más teendője, mint aláírásával nyugtázza a csomag átvételét.

A csomagban minden esetben benne lesz a vásárlásról kiállított számla, a megrendelt termékről  és ha szállítási díjat is tartalmaz, akkor a szállítási díjról is.

Az új Áfa törvény értelmében a részletes számla igényéhez tüntesse fel a cég adószámát.

A szállítás napján, a reggeli órákban a GLS Futárszolgálattól érkezik egy sms ( a rendeléskor Ön által megadott telefonszámra), amely tartalmazza a kézbesítő telefonos elérhetőségét, és hogy az adott nap melyik 3 órás időintervallumában várható a kézbesítés.

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítőt hagy a címen, illetve az aznap érkezett sms-ben megtalálható kézbesítő elérhetőségén lehet egyeztetni egy későbbi időpontot illetően.

A kapott értesítőben információt talál az áru hollétéről és kérjük, minden esetben hívja fel a megadott telefonszámot és egyeztessenek a csomag átvételéről! Ha nem jelentkezik, 3 napon belül visszaszállítják hozzánk a csomagot.

Abban az esetben, ha az Ön hibájából a csomag visszaérkezik hozzánk és szeretné, hogy újra feladjuk + 990 Ft szállítási díjat kell felszámolnunk.

GLS CsomagPont

A csomag átvételét igazítsa napi ritmusához. Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található.

A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd értesítőt küld Önnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomag átvevőhelyek nyitva tartási idejét. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?

  • Ha már másnap szeretné átvenni a megrendelt árut,
  • Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,
  • Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,
  • Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitvatartási idejét, akár szombati átvétellel is,
  • Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely

GLS CsomagPontok elérhetőségei

A GLS átvételi csomagpontokat az alábbi csomagpont kereső oldalon ellenőrizheti, így már előre el tudja dönteni, hogy melyik megfelelő elérhetőségben, időben az Ön számára.

Ha GLS CsomagPontra kéri rendelése kiszállítását, akkor a rendeléskor a szállítási cím megadásánál kérjük utaljon arra, hogy GLS CsomagPont-ra kéri csomagját, illetve a csomagpont pontos címét kérjük megadni a rendelés leadásakor.

GLS CSOMAGPONT KERESŐ

Hogy történik acsomag átvétele a GLS CsomagPontban?

Az áru feladását követő munkanapon a GLS Futárszolgálat SMS vagy e-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.

Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.

Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitvatartási idejét.

Személyazonosító igazolvány bemutatása után átveheti a megrendelt árut. 

Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben bankkártyát is elfogadnak.

További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a www.gls-group.eu oldalon talál.


Szállítási árak:

15.000 Ft-ig terjedő vásárlás esetén a szállítási díj:   1.500 Ft.
15.000 Ft feletti vásárlás esetén a házhoz szállítás ingyenes!


Segítség a vásárláshoz:

Ha bizonytalan, illetve kérdése van, nyugodtan hívjon minket a 0670 539 7069 -es telefonszámon, szóbeli tanácsadást, javaslatot, segítséget is szívesen adunk!


Személyes átvétel

Ha személyes átvételt kért, a csomagot szállítási díj felszámítása nélkül az alábbi címen, munkaidőben átveheti:

9023 Győr,
Herman Ottó utca 25.  ( Herman Ottó utcai Vásárcsarnok )

Hétfő: zárva

Kedd- szombat: 8-13

Vasárnap: zárva