SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

 

 

 

A rendelés menete:

komfortpapucs.hu-n megtalálható termékeket a webshop-on keresztül, vagy akár az komfortpapucswebaruhaz@gmail.com  e-mail címen lehet írásban megrendelni.

A termékek iránt érdeklődni is lehet a: +3670 5397069  telefonszámon.



Megrendeléskor a következőket kell megadni:

  • *  A kiválasztott termék nevét, cikkszámát, színét, méretét, darabszámot, árát
  • * Nevet, a szállítási címet ( irányítószám, helységnév, utca, házszám ), telefonszámot, e-mail címet (a könnyebb kapcsolatfelvétel érdekében)
  • *  Ha a számlázási és a szállítási cím nem ugyanaz, akkor rögzíteni kell mindkettőt
  • * Abban az esetben, ha GLS Csomagpontra kéri csomagját, akkor a szállítási címként legyen szíves az átvételi GLS csomagpont pontos címét megadni, a cím megnevezéseként, vagy a   "cím2" mezőbe beírni, hogy Gls csomagpont.
  • * Abban az esetben, ha FOXPOST Csomagautomatába kéri csomagját, akkor a szállítási címként legyen szíves az átvételi FOXPOST csomagautomata pontos címét megadni, a cím   megnevezéseként, vagy a "cím2" mezőbe beírni, hogy FOXPOST csomagautomata.
  • * Az új Áfa törvény értelmében a részletes számla igényéhez tüntesse fel a cég adószámát, amennyiben cég nevére kéri a számlát.

A csomagban minden esetben benne lesz a vásárlásról kiállított számla, a megrendelt termékről és ha szállítási díjat is tartalmaz, akkor a szállítási díjról is.

Ha bármilyen kérdése, észrevétele van termékeinkkel, az áruházunkkal, szállítással kapcsolatosan kérjük, jelezze az alábbi telefonszámon: +3670 5397069

 

Szállító partnereink: 

   GLS Futárszolgálat

 

 

                                       FOXPOST

 

 



Házhozszállítási feltételek:

Kérjük minden esetben olyan szállítási címet (munkahely, otthon, rokon, szomszéd stb.) adjon meg, ahol napközben kézbesíteni tudják a csomagot!

A déli 12 óráig leadott megrendeléseket, ha a rendelt termék raktárkészleten van, másnap kiszállítják az Ön által megadott címre, utánvétes csomagban, az ország egész területén.

Utánvételes kézbesítés esetén a GLS futárnak készpénzben, illetve bankkártyával is kifizetheti az árut.

Ha már megtörtént a banki előreutalás, akkor nincs más teendője, mint aláírásával nyugtázza a csomag átvételét.


A szállítás napján, a reggeli órákban a GLS Futárszolgálattól érkezik egy sms ( a rendeléskor Ön által megadott telefonszámra), amely tartalmazza a kézbesítő telefonos elérhetőségét, és hogy az adott nap melyik 3 órás időintervallumában várható a kézbesítés.

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítőt hagy a címen, illetve az aznap érkezett sms-ben megtalálható kézbesítő elérhetőségén lehet egyeztetni egy későbbi időpontot illetően.

A kapott értesítőben információt talál az áru hollétéről és kérjük, minden esetben hívja fel a megadott telefonszámot és egyeztessenek a csomag átvételéről! Ha nem jelentkezik, 3 napon belül visszaszállítják hozzánk a csomagot.

Abban az esetben, ha az Ön hibájából a csomag visszaérkezik hozzánk és szeretné, hogy újra feladjuk + 1.500.- Ft szállítási díjat kell felszámolnunk.

 

   GLS csomagpont

A csomag átvételét igazítsa napi ritmusához. Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található.

A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd értesítőt küld Önnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomag átvevőhelyek nyitva tartási idejét. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?

  • * Ha már másnap szeretné átvenni a megrendelt árut,
  • * Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,
  • * Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,
  • * Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitvatartási idejét, akár szombati átvétellel is,
  • * Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely

GLS CsomagPontok elérhetőségei

A GLS átvételi csomagpontokat az alábbi 91 oldalon ellenőrizheti, így már előre el tudja dönteni, hogy melyik megfelelő elérhetőségben, időben az Ön számára.

Ha GLS CsomagPontra kéri rendelése kiszállítását, akkor a rendeléskor a szállítási cím megadásánál kérjük utaljon arra, hogy GLS CsomagPont-ra kéri csomagját, illetve a csomagpont pontos címét kérjük megadni a rendelés leadásakor.

 

GLS CSOMAGPONT KERESŐ

Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?

Az áru feladását követő munkanapon a GLS Futárszolgálat SMS vagy e-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.

Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.

Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitvatartási idejét.

Személyazonosító igazolvány bemutatása után átveheti a megrendelt árut. 

Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben bankkártyát is elfogadnak.

További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a www.gls-group.eu oldalon talál.

Házhozszállítási és GLS csomagpontra szállítási díjak:

20.000 Ft-ig terjedő vásárlás esetén a szállítási díj:   2.500 Ft.
20.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!

 


   Csomagszállítás FOXPOST csomagautomatába

Ha FOXPOST csomagautomatába kéri a kézbesítést, akkor a következő linkre való kattintással meg tudja nézni az Önhöz legközelebbi csomagautomatát, ahol általában a nap bármely szakában átvehető a csomag.

Ön döntheti el, hogy mikor és hol szeretné a csomagot átvenni. Országosan 480 automata áll rendelkezésre.

 

FOXPOST CSOMAGAUTOMATA KERESŐ

A FOXPOST csomagautomaták segítségével egyszerűen, időtakarékosan és kényelmesen veheti át a webáruházunkban megrendelt csomagot az automatába érkezéstől számított 3 munkanapig.

Az Ön saját tárolójának nyitásához nincs másra szüksége, csak a megrendelés után kapott egyedi SMS-kódra. Ezért a kapcsolattartó adatoknál legyen szíves pontos telefonszámot megadni.

A déli 12 óráig leadott megrendeléseket, ha a rendelt termék raktárkészleten van, másnap kiszállítják az Ön által megadott csomagautomatába. A csomag szállítási határideje, az automatába érkezés ideje mindenkor az automata telítettségétől függ.
Utánvételes kézbesítés esetén a csomagautomatánál bankkártyával fizetheti ki az árut.

Ha banki előreutalással már rendezte számláját, akkor nincs más teendője, a kapott SMS-kód segítségével vegye át csomagját.


Abban az esetben, ha az Ön hibájából a csomag visszaérkezik hozzánk és szeretné, hogy újra feladjuk + 700.- Ft szállítási díjat kell felszámolnunk.

 

FOXPOST csomagautomatába történő kézbesítés esetén a szállítás díja:

20.000 Ft-ig terjedő vásárlás esetén a szállítási díj:  1.200 Ft.
20.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!

 

 

 


Segítség a vásárláshoz:

Ha bizonytalan, illetve kérdése van, nyugodtan hívjon minket a 
0670 539 7069 -es telefonszámon, szóbeli tanácsadást, javaslatot, segítséget is szívesen adunk!

 


Személyes átvétel 

Ha személyes átvételt kért, a csomagot szállítási díj felszámítása nélkül az alábbi címen, nyitvatartási időben átveheti. Küldje el rendelését, mi félretesszük, és már jöhet is érte. Üzletünkben fizethet készpénzzel vagy bankkártyával. 

 

 

9023 Győr,
Herman Ottó utca 25.  ( Herman Ottó utcai Vásárcsarnok )

Hétfő: zárva

Kedd- szombat: 8-13

Vasárnap: zárva

 Kedves Vásárlóink!

Szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a globális szinten tapasztalható bizonytalan helyzet miatt a raktárkészleten nem lévő termékeink esetében az import beszerezéseink szállítási határideje megnőtt, bizonyos beszerzések előre nem látható késést szenvedhetnek.
Megértésüket és türelmüket előre is köszönjük!